Новини

Навіщо потрібна туристична страховка та що робити в страховому випадку?

Якщо ви вирішили відпочити в іншій країні, без туристичної страховки не обійтися. По-перше, її вимагають при оформленні візи, а по-друге, страховий поліс – це гарантія того, що в разі непередбачених витрат, пов’язаних зі здоров’ям, страхова компанія компенсує їх.

Як працює туристична страховка?

При покупці страховки вибирайте можливі страхові ризики в залежності від умов країни, в яку вирушаєте, і планованим видом відпочинку. При екстремальному, наприклад, можливі травми. Чим більше число страхових ризиків внесено в поліс, тим вище його вартість, а заодно і ваш спокій.
Якщо все-таки щось сталося (непередбачувана травма), тобто настав вказаний у полісі страховий випадок, наберіть номер телефону, вказаний в документі, щоб повідомити страховикам про проблему. У телефонному режимі вони повинні чітко викласти алгоритм дій у вашій ситуації.

Види страховок:

  • Базова (надається при подачі документів на візу).
  • Розширена (передбачає компенсацію за шкоду здоров’ю).
Оформляйте розширену страховку, якщо плануєте активно відпочивати, або ж плануєте відвідати країни, де незвичний клімат, продукти і т.д. Для підстраховки рекомендується також додати в поліс додаткові опції (можливі ризики).

Що потрібно для оформлення поліса?

  • Паспорт.
  • Час і напрямок подорожі.
  • Оплата.
Необхідно правильно заповнити всі дані (ПІБ, прописка, паспортні дані). Одна копія поліса залишається у агента страхової компанії, друга відправляється в посольство, оригінал ви візьмете в подорож.
Якщо страховка оформляється через інтернет, поліс в електронному вигляді приходить на пошту. Документ можна роздрукувати або залишити в електронному вигляді на телефоні.

Порядок дій в страховому випадку:

Страхова компанія – це гарант відшкодування збитків. Але є той, хто організовує медичну допомогу. Це так званий асистанс (компанія-посередник), номер телефону якої вписана в бланк поліса. Після настання страхового випадку перший дзвінок повинен бути проведений саме асистансу. Повідомте йому:
  • Номер поліса;
  • ПІБ;
  • Місце знаходження;
  • Телефон для зворотного зв’язку;
  • Короткий опис ситуації.
Можливо, доведеться відправити асистансу копію паспорта (він повинен бути з собою). Асистанс назве медичний заклад і лікаря, до якого можна звернутися.
Не менш важливо, щоб всі витрати, пов’язані з лікуванням, були документально підтверджені. Тобто необхідно зібрати і зберегти все рецепти на ліки, рахунки-фактури, чеки та їх копії. Все це знадобиться для отримання компенсації. Для підстраховки бажано, щоб асистанс контролював всю документацію і вчасно підказував, чого не вистачає, щоб страхова компанія не відмовилася оплачувати витрати.
Після повернення в Україну в офісі страхової компанії ви напишете заяву на відшкодування витрат і прикладіть повний пакет документів:
  • Страховий поліс;
  • Копію паспорта;
  • Медичні документи (рецепти на ліки, чеки, інші).
Ось і все, залишається дочекатися виплати компенсації.
Ми завжди готові оформити Вам страховий поліс в будь-яку точку світу. Бажаємо безпечних і приємних поїздок!

Leave a Comment

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *


×