Страхування

Travel insurance policy document with paperwork and technology

До турпакетів включені наступні варіанти страхування:

  • медичне страхування для подорожуючих за кордон
  • страхування від нещасного випадку
  • страхування фінансових ризиків туристів на випадок відміни поїздки або зміни її термінів: завдяки цій послузі страхування туристи отримують можливість без жодних побоювань купувати тур. Страховими випадками вважаються – скасування рейсу, відмова у візі, хвороба, нещасний випадок або інші непередбачені обставини. Дана послуга доступна при бронюванні всіх турів оператора Join UP! і вартість послуги страхування з 15 січня 2015 року становить 100 грн на людину. Страхівка гарантує можливість отримати повну компенсацію по туру (за вирахуванням франшизи), вартістю до 50 000 грн. Дія страхового поліса починається з моменту 100% оплати туру. Максимальна сума компенсації – 50 000 грн. Послуга страхування не поширюється на інфантів (діти до 2-х років). Звертаємо Вашу увагу, що додати послугу зі страхування фінансових ризиків на випадок відміни поїздки можливо тільки в день бронювання туру!

Але, треба памятати, що страховий поліс, включений до вартості туру, не дає можливості вибору додаткових опцій, таких як збільшення суми покриття, розширення програми можливих послуг. Рекомендуємо забезпечити собі додатковий захист від можливих ризиків, придбавши покращений поліс медичних витрат (швидка медична допомога, невідкладне стаціонарне та амбулаторне лікування)

  1. Міжнародне обов’язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних автотранспортних засобів («Зелена картка») — відповідальність за матеріальну шкоду, що може бути нанесена майну, здоров’ю та життю постраждалих осіб на території країн-членів системи «Зелена картка».“Зелена картка” – страховий сертифікат єдиної форми, що застосовується в країнах-членах міжнародної системи автомобільного страхування “Зелена картка”, які зазначені і не викреслені у такому сертифікаті.Страхова компанія забезпечує відшкодування шкоди, заподіяної потерпілим – третім особам – внаслідок дорожньо-транспортної пригоди, що сталася під час дії цього полісу і винуватцем якої був водій транспортного засобу, зазначеного в цьому полісі. Виплата страхового відшкодування здійснюється на умовах, визначених законодавством про обов’язкове страхування цивільної відповідальності власників транспортних засобів країни відвідання, де стався страховий випадок.Термін страхування обирається страхувальником і визначений в межах від 15 днів до 1 року.Вартість сертифікату «Зелена картка» залежить від:
    • країни відвідування;
    • типу транспортного засобу;
    • строку дії сертифікату.

    Документи, необхідні для оформлення сертифікату:

    • посвідчення водія або свідоцтво про реєстрацію підприємства (для юр. осіб);
    • свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу.
  1. Оформлюйте страхування в надійних компаніях це позбавить Вас від зайвих проблем при страховому випадку.
  2. Вибираючи страховика, подивіться на його місце в проекті Народний top. Рейтинг страхових компаній і вивчіть думку клієнтів про нього.
  3. Оцініть розмір необхідної Вам страхової суми в залежності від країни, куди збираєтеся, і виду відпочинку. У будь-якому випадку віддавайте перевагу полісам зі страховою сумою від 30 тисяч доларів.
  4. Якщо за кордоном Ви маєте намір займатися екстремальними видами спорту, купуйте страховку саме для цього (вона коштує в 1,5-3 рази дорожче). Не намагайтеся використовувати для такого відпочинку звичайну страховку – вона все одно не буде працювати, і Ви даремно витратите гроші.
  5. За звичайної страховці для мандрівників відшкодовуються тільки медичні витрати. При цьому вони повинні бути понесені саме за кордоном і визнані страховою компанією. В результаті страхової виплати часто не вистачає для повної компенсації реальних витрат мандрівника (страховик не визнав ту чи іншу витрату, оплатив лише евакуацію на батьківщину, де довелося лікуватися за свій рахунок, не прийняв документи на мові країни виїзду і запропонував клієнтові перевести їх за свій рахунок і т.п.). Тому разом зі страховкою від медичних витрат купуйте поліс страхування від нещасних випадків. Він діє не тільки за кордоном, але і на батьківщині, причому підтвердити факт страхової події і отримати виплату по такому полісу легше, ніж по звичайній туристичній страховці.
  6. Вирішіть, чи потрібні Вам додаткові послуги: страхування багажу, страхування на випадок відміни поїздки, а також страхування цивільної відповідальності (обов’язково скористайтеся цією страховкою, якщо під час поїздки збираєтеся займатися екстремальними видами спорту).
  7. Перш ніж купувати поліс ретельно вивчіть весь перелік ризиків, що покриваються і виключення зі страхового покриття. Особливу увагу зверніть на питання, пов’язані з вагітністю та стоматологічними послугами.
  1. Зателефонуйте до сервісного центру за номером, вказаним на полісі. Проінформуйте про те, що трапилося і повідомте Ваші прізвище, ім’я, по батькові, номер контактного телефону, місце виїзду. Дайте відповідь на інші питання диспетчера.
  2. Після Вашого дзвінка сервісний центр сам організовує надання необхідних медичних, медико-транспортних та інших послуг, передбачених полісом, а також забезпечить їх оплату. По можливості уникайте самостійних звернень до лікаря.
  3. Якщо самостійне звернення до лікаря і лікування необхідні, попередньо узгодьте їх зі страховою компанією.
  4. Ретельно збирайте і перевіряйте документи, що підтверджують Ваші звернення до лікаря і лікування. До таких документів належать:

– Оригінал довідки-рахунку з медустанови. Він повинен бути на фірмовому бланку або зі штампом, містити прізвище пацієнта, діагноз, дату звернення за медичною допомогою, тривалість лікування, перелік наданих послуг з розбивкою по датам і вартості, підсумкову суму до оплати;

– Оригінали виписаних лікарем у зв’язку з даним захворюванням рецептів. Вони повинні містити штамп аптеки і вартість кожного медикаменту;

– Оригінал виданого лікарем направлення на лабораторні дослідження і рахунки лабораторії з датами, найменуванням та вартістю наданих послуг;

– Підтвердження оплати лікування, медикаментів та інших послуг – штамп про оплату, розписка в отриманні грошей або підтвердження банку про перерахування суми;

– Оплачені рахунки за дзвінки в сервісний центр – із зазначенням дати дзвінків, абонента і тривалості переговорів.

  1. Якщо Ви самостійно зверталися до лікаря, після повернення з поїздки виконуйте термін оформлення і форму подачі заяви про страхову виплату, а також терміни і порядок всіх інших дій. Всі вони описані в Вашому полісі і в виданих Вам разом з ним Правилах страхування.
  2. Оформлюйте заяву про виплату в офісі страхової компанії на її бланку. Після того, як Вашу заяву приймуть і зареєструють, обов’язково отримаєте її копію з відміткою і датою прийняття за підписом відповідального співробітника. Здаючи документи, вимагайте від страхової компанії надання Вам їх переліку з відміткою про форму (копія або оригінал), датою і підписом відповідальної особи. Якщо в компанії це не передбачено, вимагайте, щоб її співробітник, який приймає документи, зробив для Вас їх копії і на кожній копії проставив відмітку про отримання. У будь-якому випадку обов’язково залишайте собі копії всіх документів, що здаються.
  3. Усному спілкуванню зі страховою компанією в процесі врегулювання збитку по можливості віддавайте перевагу письмове. При цьому всю кореспонденцію відправляйте з повідомленням про вручення та описом вкладень.

8. Якщо отримана виплата явно не відповідає Вашим витрат або не проведена взагалі, зверніться до суду. Крім того, зверніть скаргу на страхову компанію в орган страхового нагляду. Не зайвим буде розповісти про роботу цього страховика іншим громадянам, які вибирають собі страхову компанію (наприклад, в нашому рейтингу страхових компаній).

  • Хто може бути застрахованим за програмою “Студент”?

    Особи віком від 15 до 28 років (повних років на дату укладання Договору страхування), які виїжджають за кордон на навчання.

    Тривалість страхування: від 1 місяця до 1 року.

  • Ризики:
    • раптове захворювання Застрахованої особи;
    • розлад здоров’я або травма;
    • смерть Застрахованої особи;
    • ненавмисне заподіяння шкоди третій особі.

  • Послуги, що надаються за програмою “Студент”:
    • Невідкладна медична допомога;
    • Невідкладна стаціонарна допомога;
    • Амбулаторна допомога;
    • Медикаментозне забезпечення;
    • Невідкладна допомога при ускладненні вагітності (до 7–го місяця);
    • Невідкладна стоматологічна допомога (в т.ч. встановлення постійної пломби);
    • Транспортування та репатріація;
    • Телекомунікаційні послуги (30 у.о.);
    • Дострокове повернення із-за кордону до місця постійного проживання у зв’язку зі смертю близьких родичів;
    • Візит близького родича для відвідування Застрахованої особи, що перебуває на стаціонарному лікуванні;
    • Відшкодування витрат при відмові у візу;
    • Страхова виплата у разі встановлення інвалідності І, ІІ, ІІІ групи внаслідок нещасного випадку;
    • Страхова виплата у разі травматичних ушкоджень та функціональних розладів внаслідок нещасного випадку;
    • Страхова виплата у разі настання цивільно-правової відповідальності Застрахованої особи перед третіми особами.

     

  • Ліміти відшкодування:
    • Страхування медичних витрат – 300 000 у.о.;
    • Страхування від нещасного випадку – 33 000 грн.;
    • Страхування відповідальності перед третіми особами – 30 000 у.о.

     

  • Документи, необхідні для укладання договору:
    • закордонний паспорт
    • ІПН


×